Follow by Email

Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2011

Σεμινάρια στη Γ' Δν/ση Αθήνας για Joomla και Hotpepper

Ο σχολικός σύμβουλος πληροφορικής  Δρ Ευάγγελος Κανίδης
διοργανώνει με τη βοήθεια συναδέλφων  στη Γ΄ Αθήνας τέσσερα σεμινάρια αυτοεπιμόρφωσης καθηγητών σε θέματα Τ.Π.Ε.
Το πρώτο αναφέρεται στο Joomla.
To Joomla είναι ένα πρόγραμμα ελεύθερου λογισμικού κατάλληλο για τη δημιουργία δυναμικών ιστοσελίδων. Το σεμινάριο είναι διήμερο και θα διεξαχθεί στο 9ο Γυμνάσιο Περιστερίου,     (Αργυροκάστρου & Αγίου Σώστη), στις 20 (Τρίτη)  και 22 (Πέμπτη) Δεκεμβρίου και από 15:30 έως 19:30.  Στο σεμινάριο θα διδάξει ο συνάδελφος καθηγητής Πληροφορικής

Τα επόμενα τρία αναφέρονται στο Hot Pepper.
Το Hot pepper είναι ένα πρόγραμμα αντίστοιχο με το Hot potatoes αλλά με σημαντικά πλεονεκτήματα στη δημιουργία πολυμεσικών διαδικτυακών ερωτηματολογίων σε οποιοδήποτε γνωστικό αντικείμενο. Περιλαμβάνει τη δημιουργία και την διαχείριση ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών, συμπλήρωσης κενών, αντιστοίχισης, αφήγησης κλπ. μέσα από ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον. Το σεμινάριο θα το διδάξει ο συνάδελφος καθηγητής Πληροφορικής και δημιουργός του HotPepper
Θα πραγματοποιηθούν τρία μονοήμερα ανεξάρτητα σεμινάρια στο 1ο   ΕΠΑΛ Αιγάλεω,  στην αίθουσα "Μνηστήρες", (Θηβών και Πέτρου Ράλλη  Αιγάλεω τηλ : 210-5452195),
διάρκειας 2:30 ωρών.
Το πρώτο θα γίνει  Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου με έναρξη στις 17:30΄.
Το δεύτερο θα γίνει Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου με έναρξη 18:00΄.
Το τρίτο θα γίνει Τρίτη 6 Δεκεμβρίου με έναρξη στις 12:00΄.

Τα σεμινάρια μπορούν να τα παρακολουθήσουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι καθηγητές και όχι μόνο οι καθηγητές Πληροφορικής. Επειδή υπάρχει περιορισμός χώρου οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή με mail στοvkanidis@gmail.com. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, αλλά αν υπάρξει ενδιαφέρον, τα σεμινάρια θα επαναληφθούν στις αρχές του 2012.

2 σχόλια:

  1. Σας παρέχουμε εξατομικευμένα μαθήματα joomla. Προσαρμόζονται στις ανάγκες του κάθε μαθητή. Τα ιδιαίτερα έχουν όλα τα πλεονεκτήματα του ομαδικού μαθήματος, είναι απαλλαγμένα από το μειονέκτημα της ανομοιογένειας ενός ομαδικού τμήματος μαθητών. Συμβαδίζουμε με τις ανάγκες και τις ικανότητες του μοναδικού μαθητή που έχουμε απέναντί του με αποτέλεσμα το μάθημα να γίνεται πιο αποδοτικό και ο μαθητής να αφομοιώνει αποτελεσματικότερα την ύλη. Ο μαθητής επίσης δεν απαιτείται να σπαταλήσει χρόνο και χρήμα για την μεταφορά του από και προς το μάθημα. Το μειονέκτημα είναι οι σχετικά υψηλές τιμές των ιδιαιτέρων μαθημάτων, όμως τα ωφέλη από τα ιδιαίτερα στις περισσότερες των περιπτώσεων αντισταθμίζουν αυτήν την αρνητική παράμετρο, αρκεί οι τιμές να είναι σε λογικά πλαίσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Τα μαθηματα wordpress
    έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε οι μαθητές να είναι σε θέση να σχεδιάζουν web sites οι που θα ανταποκρίνονται στις τρέχουσες ανάγκες της αγοράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή